Algotech ví, jak řešit konec podpory Windows Server 2008

 4. 11. 2019
Konec podpory Windows Server 8

Windows Server 2008 a Windows Server 2008 R2 se blíží ke konci podpory životního cyklu. To znamená, že k dispozici již nebudou žádné free aktualizace místních zabezpečení, nové aktualizace zapnutých zabezpečení, volně dostupné možnosti podpory ani online aktualizace technického obsahu. Zákazníci, kteří používají produkty a služby Windows Server 2008 nebo Windows Server 2008 R2, by měli tuto situaci začít co nejdříve řešit.

Algotech ví, jak řešit konec podpory Windows Server 2008

Algotech jako český poskytovatel cloudových služeb jednoznačně doporučuje přesun systémů s operačním systémem Windows Server 2008 do AlgoCloudu. Zákazník tímto krokem získá vždy aktuální systém Microsoft Windows Server, který v aktuální edici 2019 představuje moderní a bezpečný operační systém s řadou vylepšení.

Přesunem serverů do cloudového prostředí je zákazník navíc zbaven povinnosti nakupovat CAL licence pro každého uživatele či zařízení, které přistupuje k danému serveru (licence CAL na systém Windows Server opravňuje zařízení nebo uživatele k přístupu k příslušnému serverovému softwaru). Jedná se o značnou úsporu oproti běžné lokální instalaci, kde CAL licence představují značnou investiční položku při pořízení nového operačního systému.

Další velmi zajímavou výhodou je, že zákazník, který provozuje své servery v cloudovém prostředí AlgoCloud má nárok na vždy nejaktuálnější verzi operačního systému Windows Server, a to ZDARMA po celou dobu využívání cloudových služeb Algotech.

V neposlední řadě je nutné zmínit, že provoz serverů v cloudovém prostředí je i ekologicky šetrnější k životnímu prostředí než provoz běžných serverových instancí u zákazníka. Přesunem do AlgoCloudu snížíte vaší ekologickou zátěž/uhlíkovou stopu.

Chcete se dozvědět více o přestupu do AlgoCloudu? Neváhejte nás kontaktovat.

 

Autor: Vojta Šimíček

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
 24. 5. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
Je další z mnoha otázek, které nám na schůzkách kladete, a již více než 5 let můžeme s klidným svědomím říci ANO, na ServiceDesku je 24 hodin, 7 dní v týdnu k dispozici náš specialista zákaznické p...
Sedmero bezpečnější e-mailové komunikace
 22. 1. 2020
Vy se ptáte, my odpovídáme Sedmero bezpečnější e-mailové komunikace
E-mail je nejčastější cestou, jak se do firmy dostane škodlivý kód či vir. Následujících 7 bodů a jejich dodržování dokáže výrazně snížit riziko pro vaši firmu.
Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center
 28. 11. 2019
Produkty a služby Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center
Připojte se do call centra Messengerem nebo jiným on-line komunikačním kanálem.