Máme celou škálu aplikací připravených vám pomoci s každodenními činnostmi ve vaší společnosti. Kromě standardně nabízeních aplikací je AlgoCloud připraven poskytnout vám bezpečné a výkonné zázemí pro jiné aplikace, které dnes používáte. Migrací do cloudu vás provedou naši specialisté. Budete překvapeni, jak je to snadné.
Není třeba se obávat ani migrací rozsáhlých systémů s návazností na výrobu a distribuci či systémů, které jsou spojeny s hlasem či videem.
Více informací najdete zde: https://www.algotech.cz/oracle-jd-edwards/
Více informací najdete zde: https://www.algotech.cz/oracle-e-business-suite/
Více informací najdete zde: https://www.algocc.cz
Více informací najdete zde: https://www.algotech.cz/cloud-telefonie/
Více informací najdete zde: https://www.algotech.cz/nahravani-wfo/
Více informací najdete zde: https://www.algotech.cz/oracle-business-intelligence/
Poskytuje zákazníkům řešení Microsoft Exchange formou služby (měsíční platby) bez nutnosti počátečních investic do hardwaru a softwaru. AlgoEmail je moderní nástroj firemní komunikace, který je všude dostupný, umožňuje přístup z osobních počítačů i mobilních zařízení a zajistí zvýšení produktivity práce. Dále služba nabízí možnost sdílení složek, kontaktů, kalendářů a stálý přehled o činnostech celé firmy.
Služba AlgoEmail nabízí vysokou bezpečnost, dostupnost a především minimální požadavky na správu ze strany zákazníka.
Služba Algo úložiště je online úložiště dokumentů dedikované pro vaší společnost. Umožňuje uživatelům přistupovat, nahrávat, synchronizovat a sdílet data. Ke všem souborům mohou uživatelé přistupovat skrze všech podporovaných zařízení (PC, tablety, smartphony). Pro pohodlnou práci nabízí pokročilé fulltextové vyhledávání a třídění souborů.
Součástí nabízené služby je 200GB diskového uložiště. V případě potřeby je možné diskové uložiště flexibilně navyšovat..
Každý uživatel bude mít do vzdáleného uložiště vlastní přístup. Jedná se o webovou aplikaci dostupnou z běžných zařízení PC/tablet/chytrý telefon. Uživatel uvidí vlastní uložené dokumenty a dále sdílené dokumenty (dokumenty sdílené napříč společností nebo konkrétní dokumenty, které s ním bude sdílet jiný uživatel).
Rovněž je možné nahraný soubor zpřístupnit jednorázově neregistrovanému uživateli. Pro toto zpřístupnění se použije jednorázové heslo a specifikuje se doba platnosti přístupu k dokumentu.
Aplikace určená nejen k řízení obchodních vztahů se zákazníky, ale je i účinným nástrojem k řízení celého obchodního týmu včetně podpůrných složek jako je například back office. Systém nevyužívá cizí komponenty ani cizí placené licence.
Aplikaci lze doplnit o množství důležitých modulů, které doplňují nejen část obchodní, ale i část ekonomickou a oblast front office, back office a reportingu.
Aplikace je vybavena automatickým systémem upozorňování uživatelů včetně eskalace požadavků. Pro přehledné a rychlé zobrazení aktuálních informací využívá CRM modul nástěnka uživatele, kterou lze nastavit dle potřeb uživatele a přehledné reporty.
Práva jednotlivých uživatelů jsou nastavitelná na veškerých úrovních do detailu. CRM je připraveno na obousměrné propojení s libovolným množstvím a typem externích aplikací.
Celkově přináší aplikace CRM nejen přehledné řízení obchodních vztahů a práce uživatelů, které je předpokladem pro vyšší výkon obchodního oddělení a souvisejících složek, ale i nemalou finanční úsporu jak v celkové ceně a následném servisu, tak ve využití lidských zdrojů.
Pokročilý e-shop s nadstandardní výbavou a uživatelským komfortem. E-shop obsahuje rozšířené karty produktů, fotografie, videa, množství filtrů, bonusové programy, hodnocení, etikety zákazníků, nastavitelná zobrazení, přehlednou a úplnou administraci, správu objednávek a dokumentů, správu produktů, platební brány a velké množství dalších funkcí.
Informace připravujeme.