Algo Cloud

Algotech je partnerem pro BMW v oblasti ServiceDesku a podpory komunikačního řešení

Společnost BMW (Bayerische Motoren Werke AG) je významný německý výrobce automobilů, motocyklů a motorů. Hlavní sídlo společnosti je v Mnichově. BMW je mateřskou společností firem Mini a Rolls-Royce a v nedávné minulosti i bývalé skupiny Rover. V roce 2005 zaměstnával koncern přes 105 000 lidí. Pobočky a továrny má dnes koncern (dále jen BMW group) po celém světě, ve všech časových pásmech.

Rychle a spolehlivě

Společnost BMW Group, díky svému globálnímu působení, spoléhá na své partnery a dodavatele v oblasti kvality poskytovaných produktů a služeb. Jedním z partnerů je i společnost Algotech, která poskytuje službu ServiceDesku a podpory komunikačního řešení Avaya. 

Díky provozu cludového centra a non-stop řešení ServiceDesku je Algotech schopen poskytovat také ServiceDesk podporu pro takové zákazníky jako společnost BMW. Důležitá a bezpodmínečná je v tomto případě maximální dostupnost služeb, a to především k celosvětovému působení zákazníka, od centrály v Mnichově až po Austrálii nebo Japonsko.

Jak ServiceDesk funguje?

Díky možnostem moderních technologií a vzdáleného připojení je možné veškeré požadované činnosti v rámci služby poskytovat na dálku (remote) autorizovanými specialisty na 3 úrovních podpory:

  • L1 support – podpora samotných operátorů ServiceDesku
  • L2 support – spolupráce ServiceDesku a Telco týmu při řešení incidentů
  • L3 support – konzultace a komunikace nad situací vzniklou na konkrétní lokalitě se zapojením solution architekta/senior konzultanta na straně Algotechu
Cíle IT podpory v oblasti telekomunikací

Cílem poskytování služeb společně s ostatními telekomunikačními partnery je především:

  • Udržování dostupnosti telekomunikačního řešení Avaya v daných lokalitách zákazníka v komunikaci s koncovými uživateli nebo prostředníky (dalšími servisními partnery).
  • Řešení incidentů v oblasti telekomunikace, které vznikly v provozu na jednotlivých lokalitách zákazníka.
  • Kontrola a konfigurace zařízení pro zajištění komunikace na jednotlivých lokalitách.
  • Podpora při upgrade systémů a jejich restartu.
  • Poskytování informací a monitoring zařízení na vybraných lokalitách.
  • Podpora koncových uživatelů při řešení incidentů a změn v nastavení call flow nebo provozu koncových zařízení.
Potřebujete řešení na míru?
Volejte na: +420 225 006 555
Chci řešení na míru
Jak spolupráce probíhala?

Rozjezdu spolupráce v oblasti ServiceDesku od 1.1.2020 předcházela detailní analýza jednotlivých oblastí podpory Telekomunikačního řešení, popis procesů, postupů v komunikaci a principů řešení incident i change managementu. Výsledkem je definice jasného frameworku spolupráce s definovaným katalogem služeb a přesně vymezenými pracovními postupy, včetně definice komunikačního rozhraní pro poskytování služeb. Tento katalog služeb a pracovní postupy jsou nezbytným předpokladem pro garanci kvality poskytovaných služeb.

Výsledkem dosavadní spolupráce a dobré koordinace poskytované služby je spokojenost na straně zákazníka a snaha o další rozvoj této oblasti.

Chci vědět víc
Za 20 let s námi cestu do cloudu našlo 1 300 zákazníků
Český rozhlas logo Czech Airlines logo ABO logo Lama Mobile logo Telly logo DataFriends logo Kaňák logo REmax logo Evropa Realitní kancelář logo Nord Blanc logo TSK a.s. logo Nutrend logo Zrup logo pbw group logo Crocodile logo Toyoda gosei logo Kapitol logo Balikobot logo Argo Hytos logo Charita Olomouc logo
Potřebujete cloudové řešení, ale
nevíte, jaké zvolit? Poradíme vám.
Zeptejte se odborníků
Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?
Zanechte nám na sebe kontakt, do 3 hodin se vám ozve náš cloud specialista.
  • Nejvyšší standard bezpečnosti dat - certifikace ISO 27001:2014
  • Naše podpora je dostupná nonstop na tel: +420 225 006 555
  • Cloud provozujeme ze 3 nezávislých lokalit
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo +420 225 006 555
Vaše zpráva
Vaše data jsou chráněna

Volbou „Odeslat” beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.