Algo Cloud

ServiceDesk 24/7/365

Získejte pro hladký běh svého podnikání nepřetržitou profesionální IT podporu se zajištěním veškerých klíčových kompetencí v režimu 24/7/365. Náš ServiceDesk tu pro Vás bude, kdykoliv budete potřebovat.

  • Nepřetržitá IT podpora 24/7/365
  • Garantovaná spolehlivost
  • Okamžité řešení požadavků
  • Na míru Vašim potřebám

Zeptejte se odborníků Ceník

Nepřetržitá IT podpora 24/7/365

Nečekejte na začátek pracovní doby svého interního IT. Naši odborníci jsou Vám k dispozici v kteroukoliv denní i noční hodinu.

Proaktivní monitoring IT

Nečekáme, až se něco pokazí. Vaši infrastrukturu průběžně monitorujeme a kontrolujeme, a tím předcházíme problémům

Okamžité řešení požadavků

Jsme tu pro Vás, ať už používáte řešení od Algotechu, nebo třetích stran. Vše řešíme na úrovni L1, případně předáváme na úrovně L2 a L3.

Na míru Vašim potřebám

Rozumíme individuálním potřebám každého podniku. Službu i systémovou dokumentaci Vám přizpůsobíme na míru.

Potřebujete řešení na míru?

Naše produkty využívá přes 1 300 zákazníků. Přidejte se k nim.

Zlevněte IT své firmy s externí IT podporou

Udržovat interní IT tým s různorodými, specifickými dovednostmi a v dostatečném rozsahu je pro podniky jakékoliv velikosti finanční zátěží. Díky externímu řešení
s firmou Algotech se Vám podaří nejen IT ve své firmě zlevnit, ale navíc zajistíte 100% zastupitelnost, nepřetržitou IT podporu a víceúrovňové řešení problémů,
kdy svou specializací dostatečně pokryjeme jakýkoliv problém, který by se mohl naskytnout.

Zlevněte IT své firmy s externí IT podporou

Reaktivní a proaktivní monitoring IT

Není potřeba čekat, až se něco pokazí. Dokážeme na dálku sledovat veškeré nadefinované prvky Vaší infrastruktury, kontrolovat, zda nedochází k přetížení, detekovat kritická místa a zasáhnout včas tak, aby nedošlo k výpadku. Při problémech okamžitě analyzujeme situaci a zajišťujeme rychlou nápravu.

Reaktivní a proaktivní monitoring IT

Technická IT podpora na dálku

Prostřednictvím vzdáleného přístupu k zákaznickým systémům Vám dokážeme
na dálku pomoci přímo uvnitř Vašeho počítače. Využíváme dedikovaná VPN
připojení nebo specializované zabezpečené připojení (SAL) pro produkty
společnosti Avaya. Při spolupráci s běžným uživatelem náš technik provede
veškeré úkony za něho.

Technická IT podpora na dálku
1200+
firem funguje na našem cloudu
až 41%
úspora oproti provozu vlastní infrastruktury
71394 hodin
bez výpadku
12 sekund
průměrná reakce na požadavek klienta

Začít s IT ServiceDeskem tak snadné

Přejít na ServiceDesk řešení je jednodušší, než si myslíte. Změnu zvládnete i za plného provozu firmy.

  • Společně si specifikujeme potřeby.
  • Navrhneme a připravíme ideální řešení.
  • Zpracujeme metodické dokumenty.
  • Implementujeme ServiceDesk řešení.
Potřebujete řešení na míru?
Volejte na: +420 225 006 555
Chci řešení na míru

Připadové studie

Parrot HQ je firma zabývající se vývojem technologie pro převod zvukového záznamu na text. K tomu potřebuje stabilní a dedikovaný GPU výkon, kdykoliv je potřeba vypočítat zadanou úlohu. Tuto službu zajišťovali prostřednictvím cloudového prostředí Amazonu, které bylo ale poměrně drahé. Zástupci firmy se obrátili na Algotech s jasnou představou o tom, co potřebují, a naše jednání proběhlo proto velmi rychle. Podařilo se nám v krátkém čase u výrobce objednat potřebný server včetně tří prakticky nedostupných karet Nvidia Tesla V100.

Celá studie

"Ocenili jsme především kvalitu týmu Algotechu, způsob jeho komunikace i prozákaznický servis. Algotech nám několikrát prodloužil testovací období, díky kterému jsme mohli systémy v cloudu pořádně otestovat a ujistit se, že informační systém bude mít dostatečně rychlou odezvu. Důležité byly i náklady, ale Algotech jsme vybrali i přesto, že nabídl až druhou nejvýhodnější cenu."

Celá studie

Nejčastější konfigurace

Připravili jsme pro Vás přehled nejoblíbenějších řešení. Rádi pro Vás ale sestavíme plán přesně na míru.

ServiceDesk Individual

Na vyžádání

Parametry serveru
  • Nepřetržitý monitoring sítě, služeb a serverů
  • Pomoc a komunikace s uživateli
  • Sledování stavu infrastruktury
  • Správa dokumentace síťové infrastruktury
  • Řešení neplánovaných výpadků
  • Ohlašování plánovaných výpadků
  • Základní správa svěřeného systému/aplikace
Potřebujete poradit?
Volejte na: +420 225 006 555

Postaveno podnikateli
pro podnikání

Silný tým společnosti Algotech Vás provede celou cestou do cloudu a postará se o Vaše bezproblémové fungování v něm. Máme mnohaleté zkušenosti s celou řadou specifických klentů a dokážeme navrhnout i zrealizovat řešení přímo na míru.
Ryze české
Naše vlastní DC
Jednoduše naceněno
O všechno se staráme my
Za 20 let s námi cestu do cloudu našlo 1 300 zákazníků
Český rozhlas logo Czech Airlines logo ABO logo Lama Mobile logo Telly logo DataFriends logo Kaňák logo REmax logo Evropa Realitní kancelář logo Nord Blanc logo TSK a.s. logo Nutrend logo Zrup logo pbw group logo Crocodile logo Toyoda gosei logo Kapitol logo Balikobot logo Argo Hytos logo Charita Olomouc logo
Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?
Napište nám! Kontaktujeme Vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Nefandíte formulářům?
Zavolejte nám přímo.
Vaše zpráva
Volbou „Odeslat” beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Vaše data jsou chráněna
Nefandíte formulářům?
Zavolejte nám přímo.