Algo Cloud

ServiceDesk non-stop

Získejte pro hladký běh svého podnikání nepřetržitou profesionální IT podporu se zajištěním veškerých klíčových kompetencí v režimu 24/7/365. Náš ServiceDesk tu pro vás bude, kdykoliv budete potřebovat.

  • Nepřetržitá IT podpora 24/7/365
  • Garantovaná spolehlivost
  • Okamžité řešení požadavků
  • Na míru vašim potřebám

Zeptejte se odborníků

Co získáte s naším ServiceDeskem?

Nepřetržitá IT podpora 24/7/365

Nečekejte na začátek pracovní doby svého interního IT. Naši odborníci jsou vám k dispozici v kteroukoliv denní i noční hodinu.

Proaktivní monitoring IT

Nečekáme, až se něco pokazí. Vaši infrastrukturu průběžně monitorujeme a kontrolujeme, a tím předcházíme problémům

Okamžité řešení požadavků

Jsme tu pro vás, ať už používáte řešení od Algotechu, nebo třetích stran. Vše řešíme na úrovni L1, případně předáváme na úrovně L2 a L3.

Na míru vašim potřebám

Rozumíme individuálním potřebám každého podniku. Službu i systémovou dokumentaci vám přizpůsobíme na míru.

Potřebujete řešení na míru?

V cloudu už jsme realizovali více než 1 300 projektů

Zlevněte IT své firmy s externí IT podporou

Udržovat interní IT tým s různorodými, specifickými dovednostmi a v dostatečném rozsahu je pro podniky jakékoliv velikosti finanční zátěží. Díky externímu řešení s firmou Algotech se vám podaří nejen IT ve své firmě zlevnit, ale navíc zajistíte 100% zastupitelnost, nepřetržitou IT podporu a víceúrovňové řešení problémů, kdy svou specializací dostatečně pokryjeme jakýkoliv problém, který by se mohl naskytnout.

Zlevněte IT své firmy s externí IT podporou

Reaktivní a proaktivní monitoring IT

Není potřeba čekat, až se něco pokazí. Dokážeme na dálku sledovat veškeré nadefinované prvky vaší infrastruktury, kontrolovat, zda nedochází k přetížení, detekovat kritická místa a zasáhnout včas tak, aby nedošlo k výpadku. Při problémech okamžitě analyzujeme situaci a zajišťujeme rychlou nápravu.

Reaktivní a proaktivní monitoring IT

Technická IT podpora na dálku

Prostřednictvím vzdáleného přístupu k zákaznickým systémům vám dokážeme na dálku pomoci přímo uvnitř vašeho počítače. Využíváme dedikovaná VPN připojení nebo specializované zabezpečené připojení (SAL) pro produkty společnosti Avaya. Při spolupráci s běžným uživatelem náš technik provede veškeré úkony za něho.

Technická IT podpora na dálku
1 300+
realizovaných projektů v cloudu
až 41%
úspora oproti provozu vlastní infrastruktury
12 sekund
průměrná reakce na požadavek klienta

Přechod na ServiceDesk bez omezení

Přejít na ServiceDesk řešení je jednodušší, než si myslíte. Změnu zvládnete i za plného provozu firmy.

  • Společně si specifikujeme potřeby.
  • Navrhneme a připravíme ideální řešení.
  • Zpracujeme metodické dokumenty.
  • Implementujeme ServiceDesk řešení.

Připadové studie

"Ocenili jsme především kvalitu týmu Algotechu, způsob jeho komunikace i prozákaznický servis. Algotech nám několikrát prodloužil testovací období, díky kterému jsme mohli systémy v cloudu pořádně otestovat a ujistit se, že informační systém bude mít dostatečně rychlou odezvu. Důležité byly i náklady, ale Algotech jsme vybrali i přesto, že nabídl až druhou nejvýhodnější cenu."

Celá studie

„Virtualizace infrastruktury a využívání cloudových služeb je strategickým směrem, kterým se bude ubírat IT Českých aerolinií. AlgoCloud nám přináší výhody profesionálního zázemí a přístupu s garancí vysoké bezpečnosti a dostupnosti.“

Celá studie
Všechny případové studie

Nejčastější konfigurace

Připravili jsme pro vás přehled nejoblíbenějších řešení. Rádi pro vás ale sestavíme plán přesně na míru.

ServiceDesk Individual

Na vyžádání

Parametry serveru
  • Nepřetržitý monitoring sítě, služeb a serverů
  • Pomoc a komunikace s uživateli
  • Sledování stavu infrastruktury
  • Správa dokumentace síťové infrastruktury
  • Řešení neplánovaných výpadků
  • Ohlašování plánovaných výpadků
  • Základní správa svěřeného systému/aplikace
Potřebujete poradit?
Volejte na: +420 225 006 555

Postaveno podnikateli
pro podnikání

Silný tým společnosti Algotech vás provede celou cestou do cloudu a postará se o vaše bezproblémové fungování v něm. Máme zkušenosti už od roku 1997 s celou řadou specifických klientů a dokážeme navrhnout a zrealizovat řešení přímo na míru.
Garance dostupnosti Data garantujeme 99,99 % času
Nejvyšší zabezpečení dat Certifikace ISO 27001:2014
Vždy na dosah Non-stop technická podpora na čísle: +420 225 006 555
Rozpočet vždy pod kontrolou Víte kolik zaplatíte dopředu a nikdy neplatíte překvapení
Spolupráce na jedničku S námi nemusíte řešit cloud, vyřešíme ho za vás
Platíte pouze to, co využijete Flexibilní nabídka
Za 20 let s námi cestu do cloudu našlo 1 300 zákazníků
Český rozhlas logo Czech Airlines logo ABO logo Lama Mobile logo Telly logo DataFriends logo Kaňák logo REmax logo Evropa Realitní kancelář logo Nord Blanc logo TSK a.s. logo Nutrend logo Zrup logo pbw group logo Crocodile logo Toyoda gosei logo Kapitol logo Balikobot logo Argo Hytos logo Charita Olomouc logo
Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?
Zanechte nám na sebe kontakt, do 3 hodin se vám ozve náš cloud specialista.
  • Nejvyšší standard bezpečnosti dat - certifikace ISO 27001:2014
  • Naše podpora je dostupná nonstop na tel: +420 225 006 555
  • Cloud provozujeme ze 3 nezávislých lokalit
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo +420 225 006 555
Vaše zpráva
Vaše data jsou chráněna

Volbou „Odeslat” beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.