7 let s AlgoCloudem a s našimi zákazníky

 15. 10. 2019
O naší společnosti

V úterý 8. 10. proběhla další AlgoSnídaně. Tentokrát jsme se zaměřili na náš cloud, který letos oslavil své sedmé narozeniny.

7 let s AlgoCloudem a s našimi zákazníky

Společně s našimi zákazníky jsme si nejen symbolicky připili na 7 let od otevření našeho primárního datového centra v Libčicích, připomněli jsme si také historii našeho cloudu a zaměřili se rovněž na novinky a nové služby. 

V průběhu snídaně jsme si připomněli přestavbu a původní záměry a porovnali jsme je s dnešním stavem a produkty.  Naše nabídka stále stojí na základních cloud produktech ERP, TELCO, CRM a Cloud službách IaaS a PaaS za podpory našeho ServiceDesku.  To dává našim zákazníkům jistotu dlouhodobosti a stability.

Část semináře jsme soustředili na bezpečnost serverů. Přiblížili jsme návštěvníkům trendy a novinky v této oblasti. Vystoupil také Michal Hebeda z firmy Sophos, který prezentoval zabezpečení serverových technologií.

Snídaně se konala v hojném počtu a jako vždy v pozitivní a přátelské atmosféře. Jen prostory budeme muset brzy hledat větší. :) 

 

Děkujeme všem za účast a těšíme se zase příště.

Petr Loužecký

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem a to nejpozději do 24 hodin

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Proč právě my přinášíme nejlepší řešení?
 7. 5. 2019
O naší společnosti Proč právě my přinášíme nejlepší řešení?
Cílem každého podnikatele a každé firmy je co nejlépe pečovat o své zákazníky. Ti ale sami také někdy potřebují pomocné zázemí pro svou práci, aby byli jejich klienti spokojení. A právě to si klade...
Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center
 28. 11. 2019
Produkty a služby Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center
Připojte se do call centra Messengerem nebo jiným on-line komunikačním kanálem.
Kolik stojí CRM?
 31. 10. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Kolik stojí CRM?
Jako každý CEO jsem odpovědný, aby naše firma měla dost placené práce, aby měla budoucnost, aby měla spokojené kolegy, zákazníky a celou komunitu kolem sebe.