Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

 28. 11. 2019
Produkty a služby

Připojte se do call centra Messengerem nebo jiným on-line komunikačním kanálem.

Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

Naše chytré call centrum umožní všem zákazníkům pomocí různých komunikačních kanálů být stále on-line a v kontaktu se svými klienty. Umožníme kontakt messengerem, webem, telefonem, e-mailem nebo kombinací těchto způsobů komunikace.

Děláme věci, které vám dávají smysl a stále rozšiřujeme možnosti. Děláme věci na základě zkušeností z našich projektů.

Pro více informací navštivte www.algocc.cz.

 

Autor: Josef Pavlis, Telco Director

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Proč být zrovna naším zákazníkem?
 1. 6. 2019
O naší společnosti Proč být zrovna naším zákazníkem?
Dáme vám ke zvážení několik důvodů, proč být naším zákazníkem. Jsme společnost s dlouhodobou tradicí, jsme na trhu 22 let.
Úvaha před vstupem do cloudu, aneb jak nepoptávat cloud…
 21. 8. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Úvaha před vstupem do cloudu, aneb jak nepoptávat cloud…
Naši obchodníci jsou většinu času v terénu a vždy a rádi vysvětlují výhody cloudu. Měsíční platby, placení jen toho co používáte, dostupnost, zálohy, profesionální správa. I tak se občas setkáme s ...
Inovace bez legrace
 8. 1. 2020
Produkty a služby Inovace bez legrace
Inovujete? Digitálně transformujete? Používáte umělou inteligenci? Je vaším koníčkem virtuální realita nebo rozšířená realita? Jste fanoušci big dat nebo edge computingu? Nebo snad tisknete na 3D t...