Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

Produkty a služby

Připojte se do call centra Messengerem nebo jiným on-line komunikačním kanálem.

Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

Naše chytré call centrum umožní všem zákazníkům pomocí různých komunikačních kanálů být stále on-line a v kontaktu se svými klienty. Umožníme kontakt messengerem, webem, telefonem, e-mailem nebo kombinací těchto způsobů komunikace.

Děláme věci, které vám dávají smysl a stále rozšiřujeme možnosti. Děláme věci na základě zkušeností z našich projektů.

Pro více informací navštivte www.algocc.cz.

 

Autor: Josef Pavlis, Telco Director

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
7 let s AlgoCloudem a s našimi zákazníky
O naší společnosti 7 let s AlgoCloudem a s našimi zákazníky
V úterý 8. 10. proběhla další AlgoSnídaně. Tentokrát jsme se zaměřili na náš cloud, který letos oslavil své sedmé narozeniny.
Jak bezpečné je vaše heslo?
Vy se ptáte, my odpovídáme Jak bezpečné je vaše heslo?
Před časem jsme sdíleli článek o tom, jak s hesly zacházet na internetu. Dneska se podíváme na hesla ještě trochu podrobněji – konkrétně na jejich délku, složení a celkovou bezpečnost.
Jak pomůže Algotech v krizi?
Produkty a služby Jak pomůže Algotech v krizi?
Kdyby náhodou přišlo nějaké zpomalení ekonomiky a bylo potřeba upravit podnikání firem, je Algotech tím nejlepším partnerem z důvodů skladby svého portfolia.