Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

Produkty a služby

Připojte se do call centra Messengerem nebo jiným on-line komunikačním kanálem.

Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

Naše chytré call centrum umožní všem zákazníkům pomocí různých komunikačních kanálů být stále on-line a v kontaktu se svými klienty. Umožníme kontakt messengerem, webem, telefonem, e-mailem nebo kombinací těchto způsobů komunikace.

Děláme věci, které vám dávají smysl a stále rozšiřujeme možnosti. Děláme věci na základě zkušeností z našich projektů.

Pro více informací navštivte www.algocc.cz.

 

Autor: Josef Pavlis, Telco Director

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Digitalizace výroby je už za dveřmi
Produkty a služby Digitalizace výroby je už za dveřmi
V poslední době na nás neustále útočí informace o Průmyslu 4.0 a změnách, které tento nový koncept přináší. Proto jsem se nemohl dočkat, až budu moci navštívit letošní Mezinárodní strojírenský vele...
Na čem stojí AlgoCloud?
Vy se ptáte, my odpovídáme Na čem stojí AlgoCloud?
Pravidelně dostáváme otázky, jak je postaven náš cloud a jaký v něm používáme software. Od začátků v roce 2012 spoléháme hlavně na podporu velkých hráčů na trhu a sázíme na dlouhodobý vztah a kvali...
Kde všude jsou uložena data v cloudu?
Vy se ptáte, my odpovídáme Kde všude jsou uložena data v cloudu?
Na tuto otázku umíme odpovědět velmi snadno, všechna data našich klientů v AlgoCloudu jsou uložena výhradně na území České republiky s garancí vysoké dostupnosti a bezpečnosti. Všechna data jsou uk...