Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

 28. 11. 2019
Produkty a služby

Připojte se do call centra Messengerem nebo jiným on-line komunikačním kanálem.

Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

Naše chytré call centrum umožní všem zákazníkům pomocí různých komunikačních kanálů být stále on-line a v kontaktu se svými klienty. Umožníme kontakt messengerem, webem, telefonem, e-mailem nebo kombinací těchto způsobů komunikace.

Děláme věci, které vám dávají smysl a stále rozšiřujeme možnosti. Děláme věci na základě zkušeností z našich projektů.

Pro více informací navštivte www.algocc.cz.

 

Autor: Josef Pavlis, Telco Director

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Proč mít data uložena v ČR a rozhodně ne nikde jinde?
 12. 8. 2019
Produkty a služby Proč mít data uložena v ČR a rozhodně ne nikde jinde?
Zákon Cloud Act ukládá americkým společnostem, zejména těm provozující cloudové služby, aby americkým úřadům zpřístupnili informace, které pro své klienty zpracovávají.
Service Desk Algotechu je výjimečný
 3. 9. 2019
Produkty a služby Service Desk Algotechu je výjimečný
Algotech je celý naprosto výjimečný díky jeho lidem. Je výjimečný také díky jednomu z pracovišť, které je často nedostatečně doceňováno – a to je Service Desk. Parta, která se 24 hodin denně 7 dnů ...
Mohu mluvit s vaším IT technikem?
 21. 7. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Mohu mluvit s vaším IT technikem?
… a ze sluchátka se ozvalo: „…ale zajisté.“ Osobní přístup je pro nás jednou z hlavních priorit, a to nejen v AlgoCloudu, ale v celé firmě. Nosná část služeb cloudu vyžaduje bezvadné pochopení potř...