Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

 28. 11. 2019
Produkty a služby

Připojte se do call centra Messengerem nebo jiným on-line komunikačním kanálem.

Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

Naše chytré call centrum umožní všem zákazníkům pomocí různých komunikačních kanálů být stále on-line a v kontaktu se svými klienty. Umožníme kontakt messengerem, webem, telefonem, e-mailem nebo kombinací těchto způsobů komunikace.

Děláme věci, které vám dávají smysl a stále rozšiřujeme možnosti. Děláme věci na základě zkušeností z našich projektů.

Pro více informací navštivte www.algocc.cz.

 

Autor: Josef Pavlis, Telco Director

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Úvaha před vstupem do cloudu, aneb jak nepoptávat cloud…
 21. 8. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Úvaha před vstupem do cloudu, aneb jak nepoptávat cloud…
Naši obchodníci jsou většinu času v terénu a vždy a rádi vysvětlují výhody cloudu. Měsíční platby, placení jen toho co používáte, dostupnost, zálohy, profesionální správa. I tak se občas setkáme s ...
Předvánoční zamyšlení a pohled do budoucna
 17. 12. 2019
O naší společnosti Předvánoční zamyšlení a pohled do budoucna
Blíží se konec roku 2019 a s tím i čas na rekapitulaci toho, co se letos stalo. Microsoft Windows 7 a Windows Server 2008 „umírají“, Oracle JD Edwards prodloužil podporu až do roku 2030. ...
Kolik stojí CRM?
 31. 10. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Kolik stojí CRM?
Jako každý CEO jsem odpovědný, aby naše firma měla dost placené práce, aby měla budoucnost, aby měla spokojené kolegy, zákazníky a celou komunitu kolem sebe.