Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

 28. 11. 2019
Produkty a služby

Připojte se do call centra Messengerem nebo jiným on-line komunikačním kanálem.

Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center

Naše chytré call centrum umožní všem zákazníkům pomocí různých komunikačních kanálů být stále on-line a v kontaktu se svými klienty. Umožníme kontakt messengerem, webem, telefonem, e-mailem nebo kombinací těchto způsobů komunikace.

Děláme věci, které vám dávají smysl a stále rozšiřujeme možnosti. Děláme věci na základě zkušeností z našich projektů.

Pro více informací navštivte www.algocc.cz.

 

Autor: Josef Pavlis, Telco Director

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem a to nejpozději do 24 hodin

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Obrana a útok, bude rok 2020 rokem kyberbezpečnosti?
 2. 1. 2020
Produkty a služby Obrana a útok, bude rok 2020 rokem kyberbezpečnosti?
Obrana a útok je tu s námi stejně dlouho jako je lidstvo samo a i v dnešní době je třeba chránit své město či vesnici, tedy spíše firmu a svou domácnost. Roli hradeb a vodních příkop...
Cloud pomáhá všem organizacím. Firmám, školám, institucím...
 18. 5. 2019
Produkty a služby Cloud pomáhá všem organizacím. Firmám, školám, institucím...
Cloud je vhodný pro všechny typy organizací. Bez IT se ve firmách, školách a institucích dnes již neobejde nikdo. Každý potřebuje účtovat, psát a sdílet dokumenty, elektronicky komunikovat, držet i...
Kolik mě ten cloud bude stát?  Vím to předem?
 24. 9. 2019
Produkty a služby Kolik mě ten cloud bude stát? Vím to předem?
Brzy bude našemu cloudu 7 let. Hodně věcí se celosvětově kolem cloudu změnilo, hodně se toho změnilo i u nás. Jsme o hodně zkušenější, rychlejší i důslednější.