Integrace v cloudu, jaké jsou možnosti?

 25. 8. 2019
Produkty a služby

U většiny větších cloud instalací se setkáváme s dotazem, zda lze integrovat cloud aplikace či samotné prostředí s dalšími systémy či dokonce s dalšími cloudy.

Integrace v cloudu, jaké jsou možnosti?

U většiny větších cloud instalací se setkáváme s dotazem, zda lze integrovat cloud aplikace či samotné prostředí s dalšími systémy či dokonce s dalšími cloudy.

Vzhledem k tomu, že se specializujeme na individuální konfigurace a samotné řešení je vždy přizpůsobeno zákazníkovým potřebám, v naprosté většině případů jsme našli cestu, jak pro zákazníka vymyslet a vytvořit řešení, které přináší, co hledá, a to s nejmenším množstvím překážek či kompromisů.

Obvyklé a již mnohokrát ověřené případy jsou například:

  • Provoz menšího podnikového systému z AlgoCloudu s jednotným ověřováním uživatelů v rámci celé společnosti, napojení na stávající emailové a tiskové řešení.
  • Provoz CRM systému z AlgoCloudu a napojení na webový/eshop portál třetí strany.
  • Provoz CRM systému z AlgoCloudu a plná integrace s ekonomickým SW v lokalitě zákazníka.
  • Provoz Oracle ERP z AlgoCloudu s vazbou na další systémy – rekordem je 19 navázaných systémů.
  • Cloud kontaktní centrum s vazbou na systémy zákazníka a i obráceně CRM s vazbou na kontaktní centrum zákazníka v lokalitě.
  • Cloudové kontaktní centrum s ukládáním nahrávek v lokalitě zákazníka a s integrací na specifická operátorská pracoviště s dotykovými systémy.
  • Hostování řešení pro IOT s přímý napojením na koncové prvky.
  • Mnoho verzí zálohování dat až po kompletní záložní systémy celého zákaznického IT.


Samozřejmě největší integrace jsme schopni dosáhnout na našich produktech, které nabízíme formou SaaS (Software as a Service) bez ohledu na to, zda se jedná o Oracle JDEdwards, SugarCRM, AlgoCC (kontakní centrum), poštovní či zálohovací systémy.

Pokud aktuálně přemýšlíte, zda je možné i váš systém provozovat z cloudu bez omezení, prosím kontaktujte nás. Něco vymyslíme!

Další články
Mohu mluvit s vaším IT technikem?
 21. 7. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Mohu mluvit s vaším IT technikem?
… a ze sluchátka se ozvalo: „…ale zajisté.“ Osobní přístup je pro nás jednou z hlavních priorit, a to nejen v AlgoCloudu, ale v celé firmě. Nosná část služeb cloudu vyžaduje bezvadné pochopení potř...
Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
 24. 5. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
Je další z mnoha otázek, které nám na schůzkách kladete, a již více než 5 let můžeme s klidným svědomím říci ANO, na ServiceDesku je 24 hodin, 7 dní v týdnu k dispozici náš specialista zákaznické p...
Úvaha před vstupem do cloudu, aneb jak nepoptávat cloud…
 21. 8. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Úvaha před vstupem do cloudu, aneb jak nepoptávat cloud…
Naši obchodníci jsou většinu času v terénu a vždy a rádi vysvětlují výhody cloudu. Měsíční platby, placení jen toho co používáte, dostupnost, zálohy, profesionální správa. I tak se občas setkáme s ...