Jak pomůže Algotech v krizi?

 9. 10. 2019
Produkty a služby

Kdyby náhodou přišlo nějaké zpomalení ekonomiky a bylo potřeba upravit podnikání firem, je Algotech tím nejlepším partnerem z důvodů skladby svého portfolia.

Jak pomůže Algotech v krizi?

V první řadě pomáháme v oblasti řízení vztahu se zákazníky. Správně naimplementovaný systém CRM umožní lépe poznat zákazníka a firemní procesy a díky tomu dokážeme i z mála vytěžit co nejvíce.

Dále implementujeme ERP systémy pro řízení financí, distribuce, výrobních procesů atp. Tyto systémy, jsou-li správně používány, dokáží šetřit prostředky a optimalizovat zdroje firem a hospodařit s nimi.

Naše portfolio v oblasti komunikace pomůže optimalizovat interakci lidí přes všechny složky organizace, a to zejména v rámci komunikace se zákazníky „od hlasu“ přes video až po další technologie jako je email nebo chat.

Procesní analýzy a údržba standardů, jako je tomu např. v oblasti GDPR, přinesou nejenom soulad s předpisy, ale hlavně pořádek. V pořádku se lépe orientujete než v chaosu, a proto je hlavně za horších časů velmi důležité mít ve věcech řád.

Cloud přináší nejenom bezpečnost, ale také výraznou úsporu. Systémy v cloudu můžete provozovat s více než 30% úsporou, a navíc nepotřebujete žádné investice.

 

Pěkné dny

Franta Zeman

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Digitalizace výroby je už za dveřmi
 23. 10. 2019
Produkty a služby Digitalizace výroby je už za dveřmi
V poslední době na nás neustále útočí informace o Průmyslu 4.0 a změnách, které tento nový koncept přináší. Proto jsem se nemohl dočkat, až budu moci navštívit letošní Mezinárodní strojírenský vele...
Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
 24. 5. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
Je další z mnoha otázek, které nám na schůzkách kladete, a již více než 5 let můžeme s klidným svědomím říci ANO, na ServiceDesku je 24 hodin, 7 dní v týdnu k dispozici náš specialista zákaznické p...
Předvánoční zamyšlení a pohled do budoucna
 17. 12. 2019
O naší společnosti Předvánoční zamyšlení a pohled do budoucna
Blíží se konec roku 2019 a s tím i čas na rekapitulaci toho, co se letos stalo. Microsoft Windows 7 a Windows Server 2008 „umírají“, Oracle JD Edwards prodloužil podporu až do roku 2030. ...