Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?

Vy se ptáte, my odpovídáme

Je další z mnoha otázek, které nám na schůzkách kladete, a již více než 5 let můžeme s klidným svědomím říci ANO, na ServiceDesku je 24 hodin, 7 dní v týdnu k dispozici náš specialista zákaznické podpory, který je připraven kdykoliv pomoci, reagovat, či vás jen vyslechnout.

Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?

Zákaznická podpora ale rozhodně není jen o týmu ServiceDesku, je o celé servisní podpoře, na které se podílí naprostá většina Algotechu – nejen tito techničtí specialisté.

Jak to tedy v praxi funguje? Kdykoliv nám zavoláte nebo napíšete, kolegové ze ServiceDesku zajistí řádné přijetí požadavku, jeho klasifikaci, prioritu (SLA) a buď ho sami vyřeší, což se daří u cca 60 % všech příchozích požadavků, nebo ho předají dle produktu na vyšší úroveň podpory ať už v rámci úseku TELCO, CLOUD, ERP či CRM. Pokud je požadavek natolik komplexní anebo vyžaduje programové úpravy, dostává se váš požadavek z druhé aplikační úrovně podpory na týmy L3 podpory, tj. programátory, systémové administrátory či nejzkušenější konzultanty. A to by bylo, aby se vše nepodařilo rychle a kvalitně vyřešit.

Pro představu, každý měsíc řešíme více než 2 000 požadavků od našich zákazníků bez ohledu na denní či noční dobu či složitost požadavku. K tomu kolegové ještě drží kompletní monitoring našeho cloudu a několika vzdálených zákazníků.

Udržení kvality není jednoduchý úkol. V průběhu let jsme si museli poradit s řádkou výzev od prostého předávání informací mezi směnami, přes proškolení všech ServiceDesk kolegů na stejnou úroveň znalostí, tvorbu dokumentace, která aktuálně obnáší více než 200 stran manuálů a postupů, až po motivaci kolegů a omezení fluktuace. Jsme hrdí na to, že se nám daří ty nejnadanější kolegy kariérně posouvat do dalších technických týmů a dokonce i do středního managementu společnosti.

Nebe není vždy modré, a proto se snažíme poučit se z každého pochybení a zohlednit zkušenost pro další případy, kolegům vysvětlit, kde se stala chyba, či jak bylo jejich/naše chování vnímáno naším zákazníkem, pro kterého jsme tady, kterému pomáháme.

V případě, že byste se chtěli o naší podpoře dozvědět více, prosím kontaktujte nás, například přes ServiceDesk na helpdesk@algotech.cz.

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Digitalizace výroby je už za dveřmi
Produkty a služby Digitalizace výroby je už za dveřmi
V poslední době na nás neustále útočí informace o Průmyslu 4.0 a změnách, které tento nový koncept přináší. Proto jsem se nemohl dočkat, až budu moci navštívit letošní Mezinárodní strojírenský vele...
Já a moje cloudy
Produkty a služby Já a moje cloudy
Když zadáte slovo „cloud“ do vyhledávače na Google vyjede vám více než pět miliard výsledků. U nás ve firmě ho vyslovíme min. 35x denně. Jak ale vnímají cloudy běžní neajtý lidi? To ...
Inovace bez legrace
Produkty a služby Inovace bez legrace
Inovujete? Digitálně transformujete? Používáte umělou inteligenci? Je vaším koníčkem virtuální realita nebo rozšířená realita? Jste fanoušci big dat nebo edge computingu? Nebo snad tisknete na 3D t...