Kdo je doma v cloudu, zkušenosti z roku 2019

O naší společnosti

Cloud je dnes přístupný většině firem, které potřebují stabilní, rychlé a bezpečné prostředí, v němž budou mít data přístupná kdykoliv a odkudkoliv. Rok 2019 se nám blíží závěru, dovolíme se tedy již lehce bilancovat. 

Kdo je doma v cloudu, zkušenosti z roku 2019

Jak byl AlgoCloud využíván v roce 2019, co zákazníci nejvíce poptávali?

Číslem jedna v počtu instalací jsou opět úložiště a zálohy v cloudu – trend stěhování dat do cloudu je každý rok viditelnější a rok 2019 nebyl výjimkou. Úložiště využívají jak drobní podnikatelé, tak i velké společnosti. Objem dat se meziročně též výrazně zvýšil.

Důležitější informací a trendem je však výrazný růst migrací podnikových systémů do cloudu, a to jak ERP, CRM či běžných lokálních účetních programů napříč různými velikostmi firem či jejich segmenty.  

Ptáme-li se zákazníků, co je hlavním důvodem přechodu do cloudu, dozvídáme se, že se jim jedná o dostupnost a bezpečnost dat.

S rostoucím počtem dat v cloudu roste i potřeba analýzy a vytěžování těchto dat. Analytické nástroje jsou dnes většinově právě v cloudu. I naše zkušenost toto potvrzuje díky partnerům, kteří od nás tyto nástroje provozují.

Novinkou roku 2019 je větší poptávka pro IoT a AI technologiích včetně poptávek na grafický výkon pomocí specializovaných serverů k simulaci výroby či testů materiálů.  

Vzhledem tomu, že se AlgoCloud specializuje na individuální konfigurace a služby, těšíme se na nové výzvy v roce 2020.  Nejmodernější technologie, rychlost a dostupnost však zůstávají. :) 

 

Autor: Petr Loužecký

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Integrace v cloudu, jaké jsou možnosti?
Produkty a služby Integrace v cloudu, jaké jsou možnosti?
U většiny větších cloud instalací se setkáváme s dotazem, zda lze integrovat cloud aplikace či samotné prostředí s dalšími systémy či dokonce s dalšími cloudy.
Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
Vy se ptáte, my odpovídáme Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
Je další z mnoha otázek, které nám na schůzkách kladete, a již více než 5 let můžeme s klidným svědomím říci ANO, na ServiceDesku je 24 hodin, 7 dní v týdnu k dispozici náš specialista zákaznické p...
Úvaha před vstupem do cloudu, aneb jak nepoptávat cloud…
Vy se ptáte, my odpovídáme Úvaha před vstupem do cloudu, aneb jak nepoptávat cloud…
Naši obchodníci jsou většinu času v terénu a vždy a rádi vysvětlují výhody cloudu. Měsíční platby, placení jen toho co používáte, dostupnost, zálohy, profesionální správa. I tak se občas setkáme s ...