Mohu mluvit s vaším IT technikem?

 21. 7. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme

… a ze sluchátka se ozvalo: „…ale zajisté.“ Osobní přístup je pro nás jednou z hlavních priorit, a to nejen v AlgoCloudu, ale v celé firmě. Nosná část služeb cloudu vyžaduje bezvadné pochopení potřeb a chodu klienta, tak aby mohl služby využívat 100% tak jak si představuje a cloud mu pomáhal v denním provozu či rozvoji. 

Mohu mluvit s vaším IT technikem?

Většina našich služeb je hodně individuálních a infrastruktura je připravována přesně pro daného klienta ať už se jedná o hostování ERP systému, včetně napojení na další systémy, hlasové řešení pro kontaktní centrum či infrastrukturu pro CRM či specifické využití vývojářů, výrobců IOT či signage systémů, kdy jsou k cloudu připojeny stovky či tisíce stále komunikujících prvků.

Většina našich zákazníků pozná naše specialisty již během migrace či přípravy služby a je samozřejmé, že je kdykoliv možné konzultovat denní chod, nápady, či rozvoj osobně s naších technikem.  

Pochopitelně nelze vždy ihned zajistit kontakt s kolegou, který systém například instaloval, ale vždy se bude požadavku věnovat někdo z kolegů, kteří zajistí správné řešení či konzultaci a s klientem bude komunikovat člověk odpovědný za řešení či návrh systémů nikoliv jen například kolegové z dohledu či ServiceDesku pokud to situace či klient vyžaduje, ač pro evidenci a pořádek je průchod ServiceDeskem nutný.  

Bez zajímavosti jistě není, že kolegové na ServiceDesku dokáží technicky vyřešit více než 60% všech příchozích vstupů.

Potřebujete poradit, kontaktujte nás.

Další články
Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
 24. 5. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
Je další z mnoha otázek, které nám na schůzkách kladete, a již více než 5 let můžeme s klidným svědomím říci ANO, na ServiceDesku je 24 hodin, 7 dní v týdnu k dispozici náš specialista zákaznické p...
Proč mít data uložena v ČR a rozhodně ne nikde jinde?
 12. 8. 2019
Produkty a služby Proč mít data uložena v ČR a rozhodně ne nikde jinde?
Zákon Cloud Act ukládá americkým společnostem, zejména těm provozující cloudové služby, aby americkým úřadům zpřístupnili informace, které pro své klienty zpracovávají.
V čem mi pomůže e-mail z Cloudu?
 23. 6. 2019
Produkty a služby V čem mi pomůže e-mail z Cloudu?
V našem případě používáme v AlgoCloudu MS Exchange, který přináší skvělý poměr funkcí, ceny, dostupnosti a obecné kompatibility s poštovními klienty jak na počítačích, tak mobilních zařízeních nejr...