Mohu mluvit s vaším IT technikem?

 21. 7. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme

… a ze sluchátka se ozvalo: „…ale zajisté.“ Osobní přístup je pro nás jednou z hlavních priorit, a to nejen v AlgoCloudu, ale v celé firmě. Nosná část služeb cloudu vyžaduje bezvadné pochopení potřeb a chodu klienta, tak aby mohl služby využívat 100% tak jak si představuje a cloud mu pomáhal v denním provozu či rozvoji. 

Mohu mluvit s vaším IT technikem?

Většina našich služeb je hodně individuálních a infrastruktura je připravována přesně pro daného klienta ať už se jedná o hostování ERP systému, včetně napojení na další systémy, hlasové řešení pro kontaktní centrum či infrastrukturu pro CRM či specifické využití vývojářů, výrobců IOT či signage systémů, kdy jsou k cloudu připojeny stovky či tisíce stále komunikujících prvků.

Většina našich zákazníků pozná naše specialisty již během migrace či přípravy služby a je samozřejmé, že je kdykoliv možné konzultovat denní chod, nápady, či rozvoj osobně s naších technikem.  

Pochopitelně nelze vždy ihned zajistit kontakt s kolegou, který systém například instaloval, ale vždy se bude požadavku věnovat někdo z kolegů, kteří zajistí správné řešení či konzultaci a s klientem bude komunikovat člověk odpovědný za řešení či návrh systémů nikoliv jen například kolegové z dohledu či ServiceDesku pokud to situace či klient vyžaduje, ač pro evidenci a pořádek je průchod ServiceDeskem nutný.  

Bez zajímavosti jistě není, že kolegové na ServiceDesku dokáží technicky vyřešit více než 60% všech příchozích vstupů.

Potřebujete poradit, kontaktujte nás.

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem a to nejpozději do 24 hodin

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Cloud pomáhá všem organizacím. Firmám, školám, institucím...
 18. 5. 2019
Produkty a služby Cloud pomáhá všem organizacím. Firmám, školám, institucím...
Cloud je vhodný pro všechny typy organizací. Bez IT se ve firmách, školách a institucích dnes již neobejde nikdo. Každý potřebuje účtovat, psát a sdílet dokumenty, elektronicky komunikovat, držet i...
Service Desk Algotechu je výjimečný
 3. 9. 2019
Produkty a služby Service Desk Algotechu je výjimečný
Algotech je celý naprosto výjimečný díky jeho lidem. Je výjimečný také díky jednomu z pracovišť, které je často nedostatečně doceňováno – a to je Service Desk. Parta, která se 24 hodin denně 7 dnů ...
Algotech ví, jak řešit konec podpory Windows Server 2008
 4. 11. 2019
Konec podpory Windows Server 8 Algotech ví, jak řešit konec podpory Windows Server 2008
Windows Server 2008 a Windows Server 2008 R2 se blíží ke konci podpory životního cyklu. To znamená, že k dispozici již nebudou žádné free aktualizace místních zabezpečení, nové aktualizac...