Mohu mluvit s vaším IT technikem?

 21. 7. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme

… a ze sluchátka se ozvalo: „…ale zajisté.“ Osobní přístup je pro nás jednou z hlavních priorit, a to nejen v AlgoCloudu, ale v celé firmě. Nosná část služeb cloudu vyžaduje bezvadné pochopení potřeb a chodu klienta, tak aby mohl služby využívat 100% tak jak si představuje a cloud mu pomáhal v denním provozu či rozvoji. 

Mohu mluvit s vaším IT technikem?

Většina našich služeb je hodně individuálních a infrastruktura je připravována přesně pro daného klienta ať už se jedná o hostování ERP systému, včetně napojení na další systémy, hlasové řešení pro kontaktní centrum či infrastrukturu pro CRM či specifické využití vývojářů, výrobců IOT či signage systémů, kdy jsou k cloudu připojeny stovky či tisíce stále komunikujících prvků.

Většina našich zákazníků pozná naše specialisty již během migrace či přípravy služby a je samozřejmé, že je kdykoliv možné konzultovat denní chod, nápady, či rozvoj osobně s naších technikem.  

Pochopitelně nelze vždy ihned zajistit kontakt s kolegou, který systém například instaloval, ale vždy se bude požadavku věnovat někdo z kolegů, kteří zajistí správné řešení či konzultaci a s klientem bude komunikovat člověk odpovědný za řešení či návrh systémů nikoliv jen například kolegové z dohledu či ServiceDesku pokud to situace či klient vyžaduje, ač pro evidenci a pořádek je průchod ServiceDeskem nutný.  

Bez zajímavosti jistě není, že kolegové na ServiceDesku dokáží technicky vyřešit více než 60% všech příchozích vstupů.

Potřebujete poradit, kontaktujte nás.

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Prý bude na Vánoce sníh a zima
 19. 12. 2019
O naší společnosti Prý bude na Vánoce sníh a zima
Na Vánoce pamatuji sníh naposled před sedmi lety, v roce 2012. Musel jsem tenkrát hodinu před chalupou odhazovat jeho obrovské hromady, abych mohl zaparkovat auto. Tak by měly Vánoce vypadat a...
Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
 24. 5. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
Je další z mnoha otázek, které nám na schůzkách kladete, a již více než 5 let můžeme s klidným svědomím říci ANO, na ServiceDesku je 24 hodin, 7 dní v týdnu k dispozici náš specialista zákaznické p...
Proč být zrovna naším zákazníkem?
 1. 6. 2019
O naší společnosti Proč být zrovna naším zákazníkem?
Dáme vám ke zvážení několik důvodů, proč být naším zákazníkem. Jsme společnost s dlouhodobou tradicí, jsme na trhu 22 let.