Mohu mluvit s vaším IT technikem?

 21. 7. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme

… a ze sluchátka se ozvalo: „…ale zajisté.“ Osobní přístup je pro nás jednou z hlavních priorit, a to nejen v AlgoCloudu, ale v celé firmě. Nosná část služeb cloudu vyžaduje bezvadné pochopení potřeb a chodu klienta, tak aby mohl služby využívat 100% tak jak si představuje a cloud mu pomáhal v denním provozu či rozvoji. 

Mohu mluvit s vaším IT technikem?

Většina našich služeb je hodně individuálních a infrastruktura je připravována přesně pro daného klienta ať už se jedná o hostování ERP systému, včetně napojení na další systémy, hlasové řešení pro kontaktní centrum či infrastrukturu pro CRM či specifické využití vývojářů, výrobců IOT či signage systémů, kdy jsou k cloudu připojeny stovky či tisíce stále komunikujících prvků.

Většina našich zákazníků pozná naše specialisty již během migrace či přípravy služby a je samozřejmé, že je kdykoliv možné konzultovat denní chod, nápady, či rozvoj osobně s naších technikem.  

Pochopitelně nelze vždy ihned zajistit kontakt s kolegou, který systém například instaloval, ale vždy se bude požadavku věnovat někdo z kolegů, kteří zajistí správné řešení či konzultaci a s klientem bude komunikovat člověk odpovědný za řešení či návrh systémů nikoliv jen například kolegové z dohledu či ServiceDesku pokud to situace či klient vyžaduje, ač pro evidenci a pořádek je průchod ServiceDeskem nutný.  

Bez zajímavosti jistě není, že kolegové na ServiceDesku dokáží technicky vyřešit více než 60% všech příchozích vstupů.

Potřebujete poradit, kontaktujte nás.

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem a to nejpozději do 24 hodin

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
7 let s AlgoCloudem a s našimi zákazníky
 15. 10. 2019
O naší společnosti 7 let s AlgoCloudem a s našimi zákazníky
V úterý 8. 10. proběhla další AlgoSnídaně. Tentokrát jsme se zaměřili na náš cloud, který letos oslavil své sedmé narozeniny.
Na čem stojí AlgoCloud?
 7. 6. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Na čem stojí AlgoCloud?
Pravidelně dostáváme otázky, jak je postaven náš cloud a jaký v něm používáme software. Od začátků v roce 2012 spoléháme hlavně na podporu velkých hráčů na trhu a sázíme na dlouhodobý vztah a kvali...
Proč mít data uložena v ČR a rozhodně ne nikde jinde?
 12. 8. 2019
Produkty a služby Proč mít data uložena v ČR a rozhodně ne nikde jinde?
Zákon Cloud Act ukládá americkým společnostem, zejména těm provozující cloudové služby, aby americkým úřadům zpřístupnili informace, které pro své klienty zpracovávají.