Mohu mluvit s vaším IT technikem?

 21. 7. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme

… a ze sluchátka se ozvalo: „…ale zajisté.“ Osobní přístup je pro nás jednou z hlavních priorit, a to nejen v AlgoCloudu, ale v celé firmě. Nosná část služeb cloudu vyžaduje bezvadné pochopení potřeb a chodu klienta, tak aby mohl služby využívat 100% tak jak si představuje a cloud mu pomáhal v denním provozu či rozvoji. 

Mohu mluvit s vaším IT technikem?

Většina našich služeb je hodně individuálních a infrastruktura je připravována přesně pro daného klienta ať už se jedná o hostování ERP systému, včetně napojení na další systémy, hlasové řešení pro kontaktní centrum či infrastrukturu pro CRM či specifické využití vývojářů, výrobců IOT či signage systémů, kdy jsou k cloudu připojeny stovky či tisíce stále komunikujících prvků.

Většina našich zákazníků pozná naše specialisty již během migrace či přípravy služby a je samozřejmé, že je kdykoliv možné konzultovat denní chod, nápady, či rozvoj osobně s naších technikem.  

Pochopitelně nelze vždy ihned zajistit kontakt s kolegou, který systém například instaloval, ale vždy se bude požadavku věnovat někdo z kolegů, kteří zajistí správné řešení či konzultaci a s klientem bude komunikovat člověk odpovědný za řešení či návrh systémů nikoliv jen například kolegové z dohledu či ServiceDesku pokud to situace či klient vyžaduje, ač pro evidenci a pořádek je průchod ServiceDeskem nutný.  

Bez zajímavosti jistě není, že kolegové na ServiceDesku dokáží technicky vyřešit více než 60% všech příchozích vstupů.

Potřebujete poradit, kontaktujte nás.

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Digitalizace výroby je už za dveřmi
 23. 10. 2019
Produkty a služby Digitalizace výroby je už za dveřmi
V poslední době na nás neustále útočí informace o Průmyslu 4.0 a změnách, které tento nový koncept přináší. Proto jsem se nemohl dočkat, až budu moci navštívit letošní Mezinárodní strojírenský vele...
Inovace bez legrace
 8. 1. 2020
Produkty a služby Inovace bez legrace
Inovujete? Digitálně transformujete? Používáte umělou inteligenci? Je vaším koníčkem virtuální realita nebo rozšířená realita? Jste fanoušci big dat nebo edge computingu? Nebo snad tisknete na 3D t...
Service Desk Algotechu je výjimečný
 3. 9. 2019
Produkty a služby Service Desk Algotechu je výjimečný
Algotech je celý naprosto výjimečný díky jeho lidem. Je výjimečný také díky jednomu z pracovišť, které je často nedostatečně doceňováno – a to je Service Desk. Parta, která se 24 hodin denně 7 dnů ...