Mohu mluvit s vaším IT technikem?

 21. 7. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme

… a ze sluchátka se ozvalo: „…ale zajisté.“ Osobní přístup je pro nás jednou z hlavních priorit, a to nejen v AlgoCloudu, ale v celé firmě. Nosná část služeb cloudu vyžaduje bezvadné pochopení potřeb a chodu klienta, tak aby mohl služby využívat 100% tak jak si představuje a cloud mu pomáhal v denním provozu či rozvoji. 

Mohu mluvit s vaším IT technikem?

Většina našich služeb je hodně individuálních a infrastruktura je připravována přesně pro daného klienta ať už se jedná o hostování ERP systému, včetně napojení na další systémy, hlasové řešení pro kontaktní centrum či infrastrukturu pro CRM či specifické využití vývojářů, výrobců IOT či signage systémů, kdy jsou k cloudu připojeny stovky či tisíce stále komunikujících prvků.

Většina našich zákazníků pozná naše specialisty již během migrace či přípravy služby a je samozřejmé, že je kdykoliv možné konzultovat denní chod, nápady, či rozvoj osobně s naších technikem.  

Pochopitelně nelze vždy ihned zajistit kontakt s kolegou, který systém například instaloval, ale vždy se bude požadavku věnovat někdo z kolegů, kteří zajistí správné řešení či konzultaci a s klientem bude komunikovat člověk odpovědný za řešení či návrh systémů nikoliv jen například kolegové z dohledu či ServiceDesku pokud to situace či klient vyžaduje, ač pro evidenci a pořádek je průchod ServiceDeskem nutný.  

Bez zajímavosti jistě není, že kolegové na ServiceDesku dokáží technicky vyřešit více než 60% všech příchozích vstupů.

Potřebujete poradit, kontaktujte nás.

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Večeře se zákazníky 2019
 3. 12. 2019
O naší společnosti Večeře se zákazníky 2019
Ve čtvrtek 21. listopadu proběhla již tradiční večeře s našimi zákazníky. Setkání se tentokrát konalo v reprezentativních prostorách pražského Břevnovského kláštera.
Kdo je doma v cloudu, zkušenosti z roku 2019
 10. 12. 2019
O naší společnosti Kdo je doma v cloudu, zkušenosti z roku 2019
Cloud je dnes přístupný většině firem, které potřebují stabilní, rychlé a bezpečné prostředí, v němž budou mít data přístupná kdykoliv a odkudkoliv. Rok 2019 se nám blíží závěru, dovolíme...
Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center
 28. 11. 2019
Produkty a služby Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center
Připojte se do call centra Messengerem nebo jiným on-line komunikačním kanálem.