Service Desk Algotechu je výjimečný

 3. 9. 2019
Produkty a služby

Algotech je celý naprosto výjimečný díky jeho lidem. Je výjimečný také díky jednomu z pracovišť, které je často nedostatečně doceňováno – a to je Service Desk. Parta, která se 24 hodin denně 7 dnů v týdnu stará o to, aby požadavky zákazníků byly vyřízeny včas, aby všechny systémy „jely“, jak mají a aby prostě byli všichni spokojení.

Service Desk Algotechu je výjimečný

Algotech je celý naprosto výjimečný díky jeho lidem. Je výjimečný také díky jednomu z pracovišť, které je často nedostatečně doceňováno – a to je Service Desk. Parta, která se 24 hodin denně 7 dnů v týdnu stará o to, aby požadavky zákazníků byly vyřízeny včas, aby všechny systémy „jely“, jak mají a aby prostě byli všichni spokojení.

To vůbec není jednoduchý úkol. Není snadné a levné takové pracoviště vybudovat a řídit. Není snadné udržovat kvalitu služeb a plnit domluvenou úroveň poskytovaných služeb. Naš Service Desk však dělá vynikající práci. Máme dobře zorganizované všechny činnosti, úkoly plníme tak, jak máme a zákazníci jsou nadmíru spokojeni.

Pokud vaše firma nemá pracoviště tohoto typu, protože je to pro ni drahé nebo se teprve dostává do stavu, kdy bude podobné věci potřebovat, ozvěte se námrádi pomůžeme a řekneme vám více co Service Desk umí. Základní info je zde https://www.algotech.cz/service-desk/

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem a to nejpozději do 24 hodin

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center
 28. 11. 2019
Produkty a služby Algotech zlepšuje dostupnost zákaznických center
Připojte se do call centra Messengerem nebo jiným on-line komunikačním kanálem.
Cloud pomáhá všem organizacím. Firmám, školám, institucím...
 18. 5. 2019
Produkty a služby Cloud pomáhá všem organizacím. Firmám, školám, institucím...
Cloud je vhodný pro všechny typy organizací. Bez IT se ve firmách, školách a institucích dnes již neobejde nikdo. Každý potřebuje účtovat, psát a sdílet dokumenty, elektronicky komunikovat, držet i...
Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
 24. 5. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
Je další z mnoha otázek, které nám na schůzkách kladete, a již více než 5 let můžeme s klidným svědomím říci ANO, na ServiceDesku je 24 hodin, 7 dní v týdnu k dispozici náš specialista zákaznické p...