Service Desk Algotechu je výjimečný

Produkty a služby

Algotech je celý naprosto výjimečný díky jeho lidem. Je výjimečný také díky jednomu z pracovišť, které je často nedostatečně doceňováno – a to je Service Desk. Parta, která se 24 hodin denně 7 dnů v týdnu stará o to, aby požadavky zákazníků byly vyřízeny včas, aby všechny systémy „jely“, jak mají a aby prostě byli všichni spokojení.

Service Desk Algotechu je výjimečný

Algotech je celý naprosto výjimečný díky jeho lidem. Je výjimečný také díky jednomu z pracovišť, které je často nedostatečně doceňováno – a to je Service Desk. Parta, která se 24 hodin denně 7 dnů v týdnu stará o to, aby požadavky zákazníků byly vyřízeny včas, aby všechny systémy „jely“, jak mají a aby prostě byli všichni spokojení.

To vůbec není jednoduchý úkol. Není snadné a levné takové pracoviště vybudovat a řídit. Není snadné udržovat kvalitu služeb a plnit domluvenou úroveň poskytovaných služeb. Naš Service Desk však dělá vynikající práci. Máme dobře zorganizované všechny činnosti, úkoly plníme tak, jak máme a zákazníci jsou nadmíru spokojeni.

Pokud vaše firma nemá pracoviště tohoto typu, protože je to pro ni drahé nebo se teprve dostává do stavu, kdy bude podobné věci potřebovat, ozvěte se námrádi pomůžeme a řekneme vám více co Service Desk umí. Základní info je zde https://www.algotech.cz/service-desk/

Cloudový online rádce

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Napište nám! Kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.

Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.

Další články
Já a moje cloudy
Produkty a služby Já a moje cloudy
Když zadáte slovo „cloud“ do vyhledávače na Google vyjede vám více než pět miliard výsledků. U nás ve firmě ho vyslovíme min. 35x denně. Jak ale vnímají cloudy běžní neajtý lidi? To ...
Úvaha před vstupem do cloudu, aneb jak nepoptávat cloud…
Vy se ptáte, my odpovídáme Úvaha před vstupem do cloudu, aneb jak nepoptávat cloud…
Naši obchodníci jsou většinu času v terénu a vždy a rádi vysvětlují výhody cloudu. Měsíční platby, placení jen toho co používáte, dostupnost, zálohy, profesionální správa. I tak se občas setkáme s ...
Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
Vy se ptáte, my odpovídáme Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
Je další z mnoha otázek, které nám na schůzkách kladete, a již více než 5 let můžeme s klidným svědomím říci ANO, na ServiceDesku je 24 hodin, 7 dní v týdnu k dispozici náš specialista zákaznické p...