V čem mi pomůže e-mail z Cloudu?

 23. 6. 2019
Produkty a služby

V našem případě používáme v AlgoCloudu MS Exchange, který přináší skvělý poměr funkcí, ceny, dostupnosti a obecné kompatibility s poštovními klienty jak na počítačích, tak mobilních zařízeních nejrozšířenějších platforem. Stále ještě není standardem u všech řešení mít plně synchronizované emaily, kalendáře, poznámky a kontakty.

V čem mi pomůže e-mail z Cloudu?

Pomoc našeho AlgoMailu, ale spočívá i v úspoře času a starostí se správou emailového řešení na straně IT, ale hlavně v úspoře času koncových uživatelů, jelikož řešení je vybaveno ochranou proti spamu a virům.  

Nemusíte procházet a mazat desítky či stovky nevyžádaných emailů

Které přinášejí i riziko zavlečení škodlivého kódu do sítě a můžete se bez obav věnovat své práci a komunikovat s kolegy a zákazníky, plánovat schůzky včetně rezervací zasedacích místností či jiných sdílených zdrojů, kterými jsou auta, parkovací místa, či technika na vypůjčení.

Distribuční skupiny či hromadné schránky zajistí, že nikdo nebude opomenut a neunikne mu žádná zásadní informace či novinka.

Větší cloudové řešení lze plně integrovat s firemními doménami a zajistit tak snadnou správu uživatelů, jejich práv a jednotné přihlašování.

Další z výhod je cena, kdy platíte jen za uživatele, nikoliv za provoz poštovních serverů, cloud úložiště záloh, které jsou v Algo Cloudu samozřejmostí stejně tak jako vysoká bezpečnost či volitelné šifrování pomocí nástrojů našich partnerů.

V případě dotazů jsme kdykoliv k dispozici.

 

Další články
7 let s AlgoCloudem a s našimi zákazníky
 15. 10. 2019
O naší společnosti 7 let s AlgoCloudem a s našimi zákazníky
V úterý 8. 10. proběhla další AlgoSnídaně. Tentokrát jsme se zaměřili na náš cloud, který letos oslavil své sedmé narozeniny.
Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
 24. 5. 2019
Vy se ptáte, my odpovídáme Je u vás vždy k dispozici fyzicky člověk na ServiceDesku?
Je další z mnoha otázek, které nám na schůzkách kladete, a již více než 5 let můžeme s klidným svědomím říci ANO, na ServiceDesku je 24 hodin, 7 dní v týdnu k dispozici náš specialista zákaznické p...
Kolik mě ten cloud bude stát?  Vím to předem?
 24. 9. 2019
Produkty a služby Kolik mě ten cloud bude stát? Vím to předem?
Brzy bude našemu cloudu 7 let. Hodně věcí se celosvětově kolem cloudu změnilo, hodně se toho změnilo i u nás. Jsme o hodně zkušenější, rychlejší i důslednější.